Aprašymas
PRODUKTO SAVYBĖS
Modernus nuotekų siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Papildytas adaptyvia „N“ hidraulika
Stabilus ir didelis efektyvumas, leidžiantis tausoti energiją iki 25%
Universali ir modulinė konstrukcija
Tvirtas ir patikimas
NUOTEKŲ „N-TECHNOLOGY“ SIURBLYS SU ADAPTYVIU NTM DARBO RATU
„Flygt N“ susidoroja su sudėtingiausiais uždaviniais ir visada atlieka savo darbą. Kiekvienas šio siurblio komponentas suprojektuotas ir pagamintas taip, kad užtikrintų aukštą ir nuolatinį darbo efektyvumą. Dėka patentuotos „N-technology“ technologijos, kurios pagrindu naudojamas naujoviškas savaime išsivalantis darbo ratas, „Flygt N“ siurbliai pasižymi dideliu bendruoju efektyvumu. Jie mažina energijos sąnaudas ir neplanuoto techninio aptarnavimo išlaidas. Tai prisideda prie Jūsų visiškos ramybės ir didelių sutaupymų ilgalaikėje perspektyvoje.
Didžioji dalis kietų ir tirštų medžiagų, kurios patenka į siurblį, praeina pro darbo rato mentes. Jei objektas pradeda strigti ties darbo rato menčių briaunomis, jis toliau slysta išilgai specialios nuožulnos, einančios link įsiurbimo perimetro.
Dėka mechaninės savaiminio išsivalymo konstrukcijos galima be problemų pumpuoti turinį, kuris sudarytas iš iki 8% dumblo.
UNIVERSALI MODULINĖ KONSTRUKCIJA
Šis savaime išsivalantis siurblys pasižymi naujoviškomis funkcijomis, kurios garantuoja jo patikimą naudojimą įvairiose paskirtyse. Modulinė hidraulinė konstrukcija padeda priderinti hidrauliką taip, kad ji atitiktų praktiškai bet kokią paskirtį.
Keičiamas dėvėjimosi žiedas, kuris gaminamas iš dviejų medžiagų, t.y. pilkojo ketaus ir „Hard Iron™“ pagal skirtingas darbo sąlygas.
Iš grūdinto pilkojo plieno pagamintas darbo ratas skirtas tipiniams nuotekų pumpavimo darbams.
Iš „Hard Iron™“ lydinio pagamintas darbo ratas pritaikytas naudojimui abrazyvinėje ir agresyvių skysčių aplinkoje
Nerūdijančio plieno darbo ratas specialioms paskirtims, kada reikia „duplex“ nerūdijančio plieno savybių.
Trumpa veleno viršutinė dalis sumažina veleno lenkimo jėgą ir prailgina sandariklio bei guolio tarnavimo laiką
Variklis sukurtas naudojimui panardinus.
Karštis koncentruojamas ties statoriaus šerdimi geresnėms aušinimo savybėms užtikrinti
Dvigubą mechaninį sandariklį sudaro du mechaninių veleno sandariklių komplektai, kurie veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą saugumą.
Jos gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
„Griplock™“ sandariklių sistema užtikrina veleno užfiksavimą, nėra trinties su guma, nėra varžtų su sriegiais ir negadinamas velenas
Variklio kabelis SUBCAB ® specialiai skirtas naudojimui su panardinamais įtaisais.
Panardinamas siurblinėje (P)
Pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinimo siurblinėje instaliacija, kada siurblys montuojamas ant dvigubų kreipiamųjų strypų su automatine jungtimi prie slėginio atvamzdžio.
Kilnojamas (S)
Laisvai pastatoma pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Laisvai pastatomas siurblys su jungtimi prie slėginio atvamzdžio žarnos arba vamzdžio siurblinės tūriuose, kuriuose erdvė ribota.
Panardinamas siurblinėje (H)
Pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinimo siurblinėje išdėstymas siurblį pakabinus žemiau slėginio atvamzdžio sujungimo.
TECHNINIŲ SPECIFIKACIJŲ DUOMENYS
Elektrotechniniai
Naudojama galia – P [kW] 1,5
Įtampa [V] 3~380
Įtampos tinklo dažnis [Hz] 50
Įrenginio apsaugos klasė [IP] IP68
Apvijų izoliacijos klasė F
Hidrauliniai duomenys
Maksimalus našumas [m³/h] 135
Maksimalus kėlimo aukštis [m] 10,4
Maksimalus panardinimo gylis (į skystį) [m] 20
Kiti
Siurblio korpusas: ketus
Siurblio darbo ratas : N adaptyvinis
Mechaninis sandariklis alyvos kameroje
Skysčio [PH] 5,5-14
Maksimalus siurbiamo skysčio tankis [kg/m3] 1100
Skysčio temperatūra [°C] 0/+40
Pajungimas: 3″ (80mm)
Gamintojas: FLYGT