Varikliai

Giluminį siurblį sudaro dvi tarpusavyje sujungtos pagrindinės dalys – turbina ir elektros variklis (vienfazis arba trifazis).

Siurbliai yra sukonstruoti taip, kad vanduo įsiurbiamas aukštesniame lygyje nei sumontuojamas pats siurblio elektros variklis. Tokiu būdu siurblių varikliai tuo pačiu būna aušinami. Siurblio elektros variklis yra aušinamas vandeniu per variklio korpusą, todėl tiesioginio sąlyčio tarp vandens ir giluminio siurblio elektros variklio nėra. Elektros variklis yra visiškai hermetiškas ir sukimo momentas yra perduodamas giluminio siurblio turbinai per specialią NEMA jungtį.

Renkantis siurblį, svarbu, kad jo skersmuo atitiktų gręžinio skersmenį. Per mažas skirtumas tarp giluminio vandens siurblio ir gręžinio skersmens gali apsunkinti siurblio nuleidimą į reikiamą gylį. Per didelis skirtumas tarp giluminio vandens siurblio ir gręžinio skersmens taip pat nepageidautinas, nes nebus pakankamos vandens cirkuliacijos tarp siurblio variklio ir gręžinio sienelės.

 

 

Remiantis statistiniais duomenimis, 80% visų giluminių siurblių gedimų sudaro elektros gedimai. Dėl šios priežasties patartina atkreipti ypatingą dėmesį į įtampos stabilizatorius ir kitus prietaisus, apsaugančius giluminio siurblio variklio elektros grandines.

 

Mūsų tinklalapio žinyne rasite atsakymus į klausimą, kodėl gali sugesti panardinami elektros varikliai?

Rodoma 1–24 iš 71

Pavadinimas

Gamintojas

Charakteristika

Sandėlyje

Kaina

Rodoma 1–24 iš 71